viernes, 11 de julio de 2014

LECTURAS PARA APRENDICES VISUAIS

Igual que nós temos as nosas lecturas veraniegas os peques da casa tamén deberían ter as súas ;)

En  http://www.aprendicesvisuales.com/cuentos/ hai unha selección de contos online pensados e deseñados para nenos con TEA. Presentan unha estructura sinxela que emprega pictogramas facilitándolles con eles a correcta comprensión. Nesta páxina recóllense dúas coleccións de libros distintas:
  • A COLECCIÓN APRENDE que recólle 5 libros que ensinan autocuidados, rutinas e emocións aos pequenos impulsando a aprendizaxe de habilidades básicas.
  • A COLECCIÓN DISFRUTA na que se atopan 6 contos que narran historias orixinais de aventuras.

Gústame este recurso web para empregar na tableta. Con ela os nenos poden ir pasando as páxinas do conto dun modo interactivo e involucrarse de xeito activo na lectura.

Aprendices Visuales publicou os contos da Colección Aprende nunha aplicación gratuita pero so para iPad e iPhone (deixo un enlace directo á descarga pinchando na imaxe de abaixo).


Na aplicación os contos son interactivos e inclúen narrador para as historias, pictogramas táctiles e ilustracións interactivas. Os contos pódense ir lendo de xeito independente ou realizar unha lectura automática. A aplicación permite tocar as imaxes e reproducir os pictogramas de xeito independente, activar e desactivar a música de fondo á vez que a voz do narrador.

Remato esta entrada cuns consellos para as vacacións que nos ofrencen dende Doble Equipo. Espero que vos sexan útiles ;)





jueves, 3 de julio de 2014

LECTURAS DE VERÁN

Onte din comezo as miñas lecturas de verán. Para elo elexín un libro que tiña na miña lista de pendentes dende non hai moito.
Unha tarde revisando o meu Twitter (@Erica_OPardo) fixeime nun reseña que José Antonio Fraga facía a un libro, é decía así: "primeiras páxinas de "La razón por la que salto" de Naoki Higashida... a voz dun neno dende o silenzo do autismo".

Estas primeiras palabras comezan cunha introducción escrita por David Mithcell, pai dun neno autista:


No que levo lido ate o de agora fun atopando resposta a preguntas que día tras día me fixen ao longo do curso pasado como: ¿preferides estar sós?, ¿por qué razón saltades?, ¿por qué vos tomades tan a peito equivocacións sen importancia?, cando vos da un ataque de risa ¿qué vos pasa pola cabeza?

No seguinte enlace podedes continuar lendo as primeiras páxinas deste libro que recomendo enormemente por acercarnos aos sentimentos, emocións, pensamentos e á realidade vivida en primeira persoa dun neno de tan só 13 anos diagnosticado de TEA en grado severo.


Portada del libro "La razón por la que salto" de Naoki Higashida

Tamén vos deixo unha entrevista a David Mitchell, recollida en Autism Speakers:



"La razón por la que salto" es como un mazazo que abre un boquete en la pared de esa cárcel" David Mitchell


jueves, 19 de junio de 2014

FIN DUNHA ETAPA

Mañá remata o curso e con él unha etapa chea de aprendizaxes, esperanzas, logros e infinidade de momentos para lembrar. 
Dou as grazas a todos os que confiachedes en min e creechedes no meu traballo.


Esto non é un ata sempre senon un ata logo. Eu aquí seguirei con este proxecto que decidín emprender grazas as circunstancias coas que topei. 
Continuarei aprendendo dos meus alumnos tentando ofrecerlles o mellor de min e seguirei compartindo estas aprendizaxes con todos vós.


"No llores porque se terminó... sonríe porque sucedió" Antonio Machado




miércoles, 18 de junio de 2014

APLICACIÓN TABLET PARA EXERCITAR A ATENCIÓN

Sigo coa búsqueda de aplicacións que se poden empregar na tablet para exercitar a nosa atención.
Orientación Andujar lanzou a súa primeira aplicación pensada para mellorar a atención dos alumnos e así influir positivamente no rendemento académico dos mesmos e en todo tipo de aprendizaxes en xeral.







"Se buscas resultados distintos non fagas sempre o mesmo." Albert  Einstein


martes, 17 de junio de 2014

MÁIS APLICACIÓNS TABLET PARA EXERCITAR A ATENCIÓN

A pesares de estarmos finalizando o curso a tablet segue sendo o noso filón de traballo xa que nos axuda a manter a atención durante máis tempo e ademáis motívanos moito.

Comezamos a empregar estas dúas aplicacións:


En Match it Up as tarefas que se propoñen requiren que se escolla e se asocie a figura que encaixe coa que se atopa no centro.


En Camp Discovery o reforzo oral dánnolo en inglés pero as tarefas son sinxelas e moi apropiadas para nós.
Ao abrir a aplicación por primeira vez elaboramos un usuario e comezamos a xogar. No primeiro panel entramos en Camp Discovery e unha vez ahí en Objects. Empezamos no primeiro nivel e xogamos con calquera das actividades ahí propostas. Con elas unimos debuxos iguais.


"A educación debe ser unha proposta de formación integral do suxeito como ser humano" Manuel Area



jueves, 12 de junio de 2014

PANEL PARA XOGAR

Dende fai un tempo a esta parte estamos a traballar na aula cun panel moi simple que empregamos para pedir a actividade coa que desexamos xogar.

Para a súa elaboración empregamos os pictogramas de ARASAAC e fotografías reais dos obxetos propostos. 

Estanos a ser moi útil á par que eficaz.

Este é o noso panel:



"Los resultados extraordinarios son la suma de pequeñas acciones en una única dirección" Cesar Piqueras

lunes, 26 de mayo de 2014

TALLER DE LINGUA DE SIGNOS ESPAÑOLA

A Federación de Asociacións de Persoas sordas de Galicia ofrece durante os meses de xuño e xullo talleres de Lingua de Signos Española.

Son 35 horas de formación distribuidas en 10 sesións. Ofrécese nas cidades de A Coruña, Ferrol, Santiago, Pontevedra, Vigo, Lugo e Ourense. O nivel que se aprende nestes talleres é o Nivel Usuario Básico A1.1

No seguinte enlace pódese atopar toda a información ao detalle sobre os mesmos e o xeito en que hai que inscribirse:





"Ensináronme que o camiño ao progreso non é rápido nin fácil" Marie Curie