Nunca fun moito de números pero este ano tocoume selo, si ou si! Debo que ser mestra de todas as áreas e aprendiz ao mesmo tempo.
Como ensinar os números e os seus conceptos? Esta foi unha das moitas preguntas que me fixen e para a que tiven que buscar resposta.
Asesorándome con outros profesionais e indagando, topei cun manual titulado "Guía para la práctica educativa para niños con Autismo y Trastorno Generalizado del Desarrollo: currículum y otros materiales" de Rodgla Borja e Miravalls Cogollos. Deste manual quitei varias ideas que me gustaron e con elas elaborei o meu material.
Para ensinar o concepto de 1, 2 e 3 fixen estas caixiñas coas que xogamos todos os días.
Para xogar tamén fixen uns puntiños que temos como referenza as veces. Deste xeito colocamos 3 patacas fritas (unha reproducción de goma), 2 galletas e un tomate ou outros alimentos, segundo corresponda.
Logo xogamos a "Dame 2 galletas", "Toma 3 patacas fritas" ou colocamos as caixiñas noutro orde para logo que sexa o alumno quen as secuencie.
Logo xogamos a "Dame 2 galletas", "Toma 3 patacas fritas" ou colocamos as caixiñas noutro orde para logo que sexa o alumno quen as secuencie.
Esta é unha idea entre varias que podemos atopar no manual que citei antes e que podedes consultar no seguinte enlace:
Para rematar esta nova entrada:
"Hada Esther es un hada especial,
sólo hace falta que queráis soñar"
Este é un anaquiño dunha canción feita por uns pais dun neno diagnosticado de TXD aos 2 aniños. Podédela escoitar no seguinte enlace:
No hay comentarios:
Publicar un comentario