Aproveitamos o regreso para introducir novas rutinas, deste xeito o cambio terá menor impacto por verse sumido nun cambio maior como é a volta ao colexio.
A dinámica que presento hoxe é "Coñecemos e respetamos as normas de clase". Xa a finais do trimestre pasado fumos coñecendo as normas que hoxe enchen o noso panel. Trátase de normas individuais e moi visuais que implican unha acción única a realizar polo alumno e elexidas en función do comportamento normal do alumno, como por exemplo:
TRABAJAR EN SILENCIO
Tamén se elaboraron pictos indicando que non se deben realizar determinadas accións colocando unha "X" sobre outros como por exemplo:
GRITAR
O resultado final do noso panel de normas é o seguinte:
Colocamos o panel, xunto co alumno, nunha das paredes da aula á altura da súa vista. Temos un na aula ordinaria e outro na de Audición e Linguaxe.
Traballamos con el cada vez que queremos que unha norma se cumpla ou cando algunha non se respeta. Cando queremos que se cumpla algunha delas acercámonos, nomeámola, sinalámola e signámola. Procedemos de igual modo cando algunha se incumple para recordar que iso non se debe facer.
Para rematar con esta entrada recordarvos que para educar e ensinar dun xeito adecuado debemos "Dar máis importancia á actitude e ao proceso que ao resultado" (visto no Facebook da Fundación CADAH).
No hay comentarios:
Publicar un comentario